t r o t t o a r

13 juni, 2010

Med tanke på hur snygg, stark…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:14

Med tanke på hur snygg, stark och osynlig jag var igår är jag piggare än jag förtjänar…

Comments are closed.