t r o t t o a r

11 juni, 2010

Fredag, jobbat klar(?). Nu ska…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:25

Fredag, jobbat klar(?). Nu ska jag hämta valpen och sen blir det spagetti och köttfärssås. Till och med kanske lite fredagsmys på det…

Comments are closed.