t r o t t o a r

8 juni, 2010

Något annat

Filed under: Allmänt,Livet — Niclas @ 16:05

Det finns dagar när det inte alls är som det ska. När jag vill vara någon annanstans, göra något annat. Inte mycket till arbetsdisciplin finns det inte heller när det är så här. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Hade det inte regnat hade jag nog kört slut på en tank eller två med min mc. Det brukar rensa tankarna bra. Ska kanske ner till gymmet eller springa en runda i regnet och hoppas att det renar.

Comments are closed.