t r o t t o a r

3 juni, 2010

Idag lärde jag mig ett nytt o…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:29

Idag lärde jag mig ett nytt ord av min 4-åring: ”FOTSMÖR”. Används för att tvätta bort asfaltsfläckar på fötterna…

Comments are closed.