t r o t t o a r

9 maj, 2010

Byta hotell

Filed under: Allmänt,Livet — Niclas @ 19:49

Vi fick ett samtal från Hotels.com, genom vilka vi hade bokat hotellet. De meddelade oss att vår bokning inte hade fungerat och vi fick byta hotell. De kom med ett erbjudande om ett annat hotell som inte kändes riktigt lika bra som det första. Anna klargjorde för Hotels.com vad vi har för önskemål och gav fem förslag på tänkbara alternativ. Bara en kort stund senare ringde telefonen och vi hade ett nytt hotell bokat. Smidigt och enkelt.

Jag vet inte riktigt om jag ska vara irriterad över att de har strulat med bokningen eller glad över att det gick så smidigt att lösa det enligt våra önskemål. Samtidigt är nog själva omställningen av att byta hotell och bo i en annan del på Manhattan som är det som tog mest energi. Och det är ju intressant i sig själv med tanke på att vi egentligen inte vet något om något av hotellen, bara det som vi har hittat på Hotels.com och respektive hotells hemsida. Vi köper grisen i säcken helt enkelt…

Comments are closed.