t r o t t o a r

8 maj, 2010

Jaha, då blev vi ombokade ti…

Filed under: Twitter — Niclas @ 18:36

Jaha, då blev vi ombokade till annat hotell för vår resa till NY. Vet inte om det är bra eller dåligt…

Comments are closed.