t r o t t o a r

4 maj, 2010

Att jag inte kunde somna på x…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:24

Att jag inte kunde somna på x2000 idag, rubbade min cirklar. Hm, saknar några timmar sömn…

Comments are closed.