t r o t t o a r

2 maj, 2010

Tränat, jobbat, klippt gräse…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:23

Tränat, jobbat, klippt gräset och mig (inte samtidigt), kört mc, grillat. Känner mig produktiv…för en gångs skull…

Comments are closed.