t r o t t o a r

26 april, 2010

Lyckades hålla en fyra-åring…

Filed under: Allmänt,Twitter — Niclas @ 10:37

Lyckades hålla en fyra-åring vid liv. Alldeles själv, en hel helg…

Comments are closed.