t r o t t o a r

26 april, 2010

Trist att jobba hemma när kaf…

Filed under: Allmänt,Twitter — Niclas @ 14:24

Trist att jobba hemma när kaffet tar slut. @johanlindberg pallra dig hit med kaffe.

Comments are closed.