t r o t t o a r

29 april, 2010

@mattiaswahlberg Jag har haft …

Filed under: Allmänt,Twitter — Niclas @ 08:37

@mattiaswahlberg Jag har haft det på känn. Jag har alltid varit lite rädd för grupper som Troll…

Comments are closed.