t r o t t o a r

30 april, 2010

Lunchlyx

Filed under: Allmänt,Bilder,Livet — Niclas @ 18:11

Idag när jag satt hemma och jobbade insåg jag att mina rikskuponger var på väg att ta slut och jag skulle inte komma förbi kontoret på flera dagar, kanske inte alls under nästa vecka. Detta är väl en helt acceptabel ursäkt för att ta en liten tripp och hämta dem i samband med lunch, eller hur?

Sagt och gjort, på med ställ och hjälm. Starta den röda…a.k.a Bad Toro. In till stan, hämta rikskupongerna, snabblunch på Max och sedan hem igen.

Lite lunchlyx en fredag…

Från Bad Toro

Comments are closed.