t r o t t o a r

18 juli, 2013

När verkstan inte vill serva din mc för den ”är så…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:18

När verkstan inte vill serva din mc för den ”är så jävla jobbig!”.

Comments are closed.