t r o t t o a r

18 juli, 2013

Går all-in på tacobuffen, kompletterar med Cola ze…

Filed under: Twitter — Niclas @ 13:16

Går all-in på tacobuffen, kompletterar med Cola zero. Som om det skulle göra någon skillnad.

Comments are closed.