t r o t t o a r

11 juli, 2013

Sorgen jag känner för allt detta hat mot allt som…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:42

Sorgen jag känner för allt detta hat mot allt som inte passar in i den vita västerländska mannens mall. Vill inte tillhöra den gruppen.

One Response to “Sorgen jag känner för allt detta hat mot allt som…”

  1. nattamarkus Says:

    RT @trottoar: Sorgen jag känner för allt detta hat mot allt som inte passar in i den vita västerländska mannens mall. Vill inte tillhöra de…