t r o t t o a r

10 juli, 2013

Det här med att bygga altan är skitjobbigt! http:/…

Filed under: Twitter — Niclas @ 15:37

Det här med att bygga altan är skitjobbigt! instagram.com/p/bllx4EFqzi/

One Response to “Det här med att bygga altan är skitjobbigt! http:/…”

  1. grymjerre Says:

    @trottoar Stackare.