t r o t t o a r

24 maj, 2013

Kommunikation är svårt men ibland undrar jag varfö…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:52

Kommunikation är svårt men ibland undrar jag varför vissa individer tillåts ha kundkontakt överhuvudtaget.

Comments are closed.