Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns b…
Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns bra att ha möjligheten att välja vilka jobb jag söker.
Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns bra att ha möjligheten att välja vilka jobb jag söker.
maj 22nd, 2013 at 16:28
@trottoar :o