t r o t t o a r

22 maj, 2013

Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns b…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:20

Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns bra att ha möjligheten att välja vilka jobb jag söker.

One Response to “Tog beslut att inte söka en utlyst tjänst. Känns b…”

  1. grymjerre Says:

    @trottoar :o