t r o t t o a r

22 maj, 2013

Jag måste erkänna att jag inte förstår David Bowie…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:59

Jag måste erkänna att jag inte förstår David Bowies storhet. Försökte lyssna på hans nya platta, efter 3 låten gick det inte längre.

Comments are closed.