t r o t t o a r

18 maj, 2013

Om du kan prata när du lyfter, lyfter du för lätt!…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:07

Om du kan prata när du lyfter, lyfter du för lätt! #pågymmet

One Response to “Om du kan prata när du lyfter, lyfter du för lätt!…”

  1. grymjerre Says:

    @trottoar Fast om du inte vrålar har du inte tagit i ordentligt.