Om du kan prata när du lyfter, lyfter du för lätt! #pågymmet
@trottoar Fast om du inte vrålar har du inte tagit i ordentligt.
maj 18th, 2013 at 12:10
@trottoar Fast om du inte vrålar har du inte tagit i ordentligt.