t r o t t o a r

10 maj, 2013

Läste i Nsk: ”Tiger släpade iväg 75-åring.” – Det…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:16

Läste i Nsk: ”Tiger släpade iväg 75-åring.” – Det sätter lite perspektiv på svensk åldringsvård.

Comments are closed.