t r o t t o a r

26 april, 2013

Vad är det som gör att när det blir fel ska det al…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:47

Vad är det som gör att när det blir fel ska det alltid ske efter kontorstid en fredag?

Comments are closed.