t r o t t o a r

22 april, 2013

Brände näsan i helgen. Det får väl klassas som ett…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:33

Brände näsan i helgen. Det får väl klassas som ett vårtecken?

One Response to “Brände näsan i helgen. Det får väl klassas som ett…”

  1. nattamarkus Says:

    @trottoar det tycker jag kvalificerar #vår