t r o t t o a r

15 april, 2013

Hannibal känns bra så här långt. Skön nivå, lagom…

Filed under: Twitter — Niclas @ 21:28

Hannibal känns bra så här långt. Skön nivå, lagom grisig.

Comments are closed.