t r o t t o a r

13 april, 2013

Detta är nog det roligaste jag läst på länge. Ur d…

Filed under: Twitter — Niclas @ 07:16

Detta är nog det roligaste jag läst på länge. Ur dagens GP. instagram.com/p/YCGftkFqxy/

Comments are closed.