t r o t t o a r

10 april, 2013

Inte bara nackdelar när nätet dyker på jobbet. ink…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:46

Inte bara nackdelar när nätet dyker på jobbet. inkorgen är ovanligt tom men antar att det straffar mig imorgon.

Comments are closed.