t r o t t o a r

19 februari, 2010

Fredagkväll

Filed under: Allmänt,Livet — Niclas @ 19:10

Fredag
Jobbat klart
Ätit
Huvudet har stängt ner
Kroppen har inte riktigt kommit dit än
Lyssnar på valpen och mamman spela wii (valpen blev precis sur för att han inte fick vinna cykeltävlingen)
Funderar på att ta en gin&tonic och krascha i soffan

Comments are closed.