”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser…
”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser varje gång jag ser den scenen. #lunchunderhållning
”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser varje gång jag ser den scenen. #lunchunderhållning
januari 30th, 2013 at 13:05
@trottoar kungens återkomst!