t r o t t o a r

30 januari, 2013

”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:32

”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser varje gång jag ser den scenen. #lunchunderhållning

One Response to “”No man can kill me!” – ”I am no man!” – Jag ryser…”

  1. jimad7 Says:

    @trottoar kungens återkomst!