t r o t t o a r

18 januari, 2013

Men jag tyckte jag vann diskussionen när han avslu…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:22

Men jag tyckte jag vann diskussionen när han avslutade med: Samarbeta eller åka hem till Skåne!

One Response to “Men jag tyckte jag vann diskussionen när han avslu…”

  1. nattamarkus Says:

    @trottoar önskar att jag var där.