t r o t t o a r

25 januari, 2013

Vissa dagar njuter jag mer än andra av att kunna a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:36

Vissa dagar njuter jag mer än andra av att kunna arbeta hemma. Det ser kallt ut där ute…

Comments are closed.