t r o t t o a r

12 januari, 2013

Understimulerad, uttråkad, apatisk och idélös. Det…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:18

Understimulerad, uttråkad, apatisk och idélös. Det kommer bli en lång dag idag.

2 Responses to “Understimulerad, uttråkad, apatisk och idélös. Det…”

  1. jimad7 Says:

    @trottoar ta en konjak till kaffet så ordnar nog allt upp sig

  2. nattamarkus Says:

    @trottoar ordnat upp sig?