t r o t t o a r

8 januari, 2013

Läs! – “@LinusJonkman: Därför skall man vara ”rädd…

Filed under: Twitter — Niclas @ 08:56

Läs! – “@LinusJonkman: Därför skall man vara ”rädd om” och inte ”rädd för” de arga människorna – linusjonkman.com/?p=2282

Comments are closed.