t r o t t o a r

7 januari, 2013

Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yng…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:51

Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yngste sonen, 14 dgr kvar av föräldraledigheten. 6 månader går fort.

One Response to “Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yng…”

  1. LindaWiks Says:

    @trottoar Härligt att du varit hemma 6 mån. Vi var hemma 6 månader var och det har betytt mycket på många sätt!