Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yng…
Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yngste sonen, 14 dgr kvar av föräldraledigheten. 6 månader går fort.
Imorgon är det början på slutet. Inskolning av yngste sonen, 14 dgr kvar av föräldraledigheten. 6 månader går fort.
januari 8th, 2013 at 07:28
@trottoar Härligt att du varit hemma 6 mån. Vi var hemma 6 månader var och det har betytt mycket på många sätt!