t r o t t o a r

5 januari, 2013

Rånet i Södertälje. Jag förstår inte varför någon…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:10

Rånet i Södertälje. Jag förstår inte varför någon väljer att stanna kvar och filma istället för att springa i skydd när kulorna viner.

Comments are closed.