Rånet i Södertälje. Jag förstår inte varför någon…
Rånet i Södertälje. Jag förstår inte varför någon väljer att stanna kvar och filma istället för att springa i skydd när kulorna viner.
Kommentarer inaktiverade för Rånet i Södertälje. Jag förstår inte varför någon…