t r o t t o a r

12 september, 2009

Hur blev det nu?

Filed under: Allmänt,Kul/dumt,Livet — Niclas @ 13:57

Jag kom ut från gymmet, nytränad och trött och inte utan att jag var lite stolt, sådär som man alltid är när man har tränat. Vi stannade till vid torget för att köpa lite mat och då kom vi på att det var de årliga livsrumsdagarna: Länk ->

I och med att vi ska bort i kväll tog jag en sväng in på bolaget. När jag står i kön och ska betala kommer jag på att nu är det lite kortslutning i vilka signaler jag skickar till omgivningen. Med två kassar bärs men fortfarande i träningskläder, svettig och oduschad går jag över torget som är fullt med Livsrums-ståhejet och alla hälso-freks.

Men det är ju viktigt att återställa vätskebalansen, eller hur?

One Response to “Hur blev det nu?”

  1. Anna Says:

    Hm… ja… och snygg var man ju också bland alla piffiga och hälsosamma människor… fast i sällskap med en nedkissad unge så kanske jag ändå luktade hyfsat OK…