Semester…
På besök hos Farmor och Farfar och alla sover middag, alldeles tyst i huset.
Efter en långsam förmiddag med ett kortare besök i den lilla ortens centrum, inkluderande en lunch på den lokala thairestaurangen med en stor kulglass som efterrätt, stensomnade alla när vi kom hem igen.
Nu har jag vaknat och i den andra ändan av hörnsoffan ligger Farfar och snarkar, jag kan höra att Sambon håller på att vakna så sakteliga. Från valpen har det inte hörts ett ljud.
Och nu började det att regna, helt ok denna slöa långsamma dag…
Kommentarer inaktiverade för Semester…