t r o t t o a r

16 mars, 2008

Nu är det i gång igen…äntligen

Filed under: Allmänt,Livet — Niclas @ 16:39

Ett, för mig, underbart och vackert vårtecken. Formel 1 säsongen är igång igen.

http://www.formula1.com/

Comments are closed.