t r o t t o a r

19 oktober, 2007

Höger eller vänster hjärnhalva…

Filed under: Allmänt,Kul/dumt,Livet — Niclas @ 11:06

http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22556281-661,00.html

…hm…intressant…

Men det är ju tydligt att dansaren snurrar medurs…

Comments are closed.