t r o t t o a r

17 juli, 2012

Blir det skyddsjakt på bulgar…

Filed under: Twitter — Niclas @ 22:15

Blir det skyddsjakt på bulgarer nu? Inte bara vargen som vi ska vara rädda för i skogen.

Comments are closed.