t r o t t o a r

9 november, 2011

Jag har druckit en Pepsi Max. …

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:35

Jag har druckit en Pepsi Max. Det behöver jag inte göra om. Någonsin.

Comments are closed.