t r o t t o a r

17 augusti, 2011

Kollega, man 50+, för dagen k…

Filed under: Twitter — Niclas @ 12:40

Kollega, man 50+, för dagen klädd i t-shirt, korta cykelbyxor och hikingskor. Är det rätt?

Comments are closed.