t r o t t o a r

12 augusti, 2011

Jag vill gå på konsert ikvä…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:39

Jag vill gå på konsert ikväll! – sagt av sonen. Finns hopp om honom. #wowgbg

Comments are closed.