Känslan av att jobbet jag gjo…
Känslan av att jobbet jag gjorde igår gick bra. Att den lilla applikationen äntligen gjorde vad jag sa åt den att göra.
Kommentarer inaktiverade för Känslan av att jobbet jag gjo…
Känslan av att jobbet jag gjorde igår gick bra. Att den lilla applikationen äntligen gjorde vad jag sa åt den att göra.