t r o t t o a r

16 juli, 2011

Känslan av att jobbet jag gjo…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:10

Känslan av att jobbet jag gjorde igår gick bra. Att den lilla applikationen äntligen gjorde vad jag sa åt den att göra.

Comments are closed.