t r o t t o a r

21 april, 2011

Att vara i Oslo innan kl 10.00…

Filed under: Twitter — Niclas @ 09:03

Att vara i Oslo innan kl 10.00 26/4 var inte det enklaste, om jag inte vill åka kvällen innan. Vill inte köra bil. Tips? RT pls.

Comments are closed.