t r o t t o a r

20 april, 2011

Vad är det enklaste sättet a…

Filed under: Twitter — Niclas @ 10:07

Vad är det enklaste sättet att ta sig från GBG -> OSLO, över dagen? Tåg? Flyg?

Comments are closed.