Det svåra är inte att lära …
Det svåra är inte att lära nytt, det svåra är att lära av det gamla. #visaverfarenhet
Kommentarer inaktiverade för Det svåra är inte att lära …
Det svåra är inte att lära nytt, det svåra är att lära av det gamla. #visaverfarenhet