t r o t t o a r

14 april, 2011

Efter två dagar med intensiva…

Filed under: Twitter — Niclas @ 19:57

Efter två dagar med intensiva diskussioner kring utformning av IT-stöd på kompetenshantering är det skönt med 3 timmar tågresa. #tomibollen

Comments are closed.