t r o t t o a r

7 april, 2011

”Målet måste vara att underl…

Filed under: Twitter — Niclas @ 16:14

”Målet måste vara att underlätta för cheferna, inte systemförvaltarna” – dagens klokaste kommentar!

Comments are closed.