t r o t t o a r

2 april, 2011

Så måste det vara! RT @ladst…

Filed under: Twitter — Niclas @ 17:56

Så måste det vara! RT @ladstrom: Att få fler följare när man inte twittrar, är som att få fler vänner när man håller käften.

Comments are closed.