t r o t t o a r

2 april, 2011

Sjukt nöjd med mig själv. Ny…

Filed under: Twitter — Niclas @ 14:20

Sjukt nöjd med mig själv. Nytränad, gjorde pastasallad istället för att beställa pizza…

Comments are closed.